sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Sims in Seventh Heaven


Moikkelis !

Sain innostuskohtauksen The Sims 3 -blogin tekemisestä, enkä ees muista miten. Selailin vaa jotai netistä ja sit välähti! Oon kokeillu tehdä muitakin blogeja, mut ne ei oo vaan tuntunu oikeelta, joten jos tää nyt sais mut ja teidätkin innostumaan.

Tän blogin tarkoituksena on, että mä kirjottelen teille mun simeistä ja niiden elämästä vähän niinkun tarinan omaisesti. Simssissä ei tavallaan ole mitään erikoista tarinaa tai draamaa, joten sitä on näin helppo kehitellä itse. Joidenkin mielestä tää koko blogin ajatus saattaa kuulostaa oudolta, mut who cares!?? Tää antaa mulle ohjat käsiin vähän niin kuin kirjailijalla tai ohjaajalla, ja mä saan päättää mitä seuraavaks tapahtuu. Jotku kirjottaa novelleja, mut mä kirjottelen simpostauksii (=


Nyt vielä laitan toho alle joitai kuvii, josta sit näätte, mitä Simssis on jo tapahtunu (=




Pelissä on käyty paljon romantiikkaa (:











...






....raskauden kipuja







...matkoja






...rantakohteita





...tyytymättömyyttä






...ja petoksia...



Jatkoja odotellessa ! (=
     ~Jenni~




PS: Tulkaa vaa rohkeesti mukaan ja kommentteja kehiin (=

2 kommenttia: